Produkter

Luk ×

Hjælp & Råd

Sådan Bestiller Du

  • Matcher i prisen?
    Vi tjekker priser hver dag over hele Europa, vi prismatcher mod enhver europæisk forhandler. For betingelser for fuld prismatch se venligst prismatchsiden her: Se side for prismatch
  • Tilbyder i rabatkoder?
    Vi tror på at tilbyde nedsatte priser hele året rundt og hele tiden. Derfor tilbyder vi ikke rabatkoder, da vi allerede er billige. Vær opmærksom på websteder med rabatkoder, der tilbyder falske kuponer og koder. De forsøger ganske enkelt at få din trafik som bruger, og disse koder vil ikke fungere på vores websted.
  • Kan jeg få finansiering?
    Vi tilbyder ikke finansiering. Hvis du ønsker at finansiere et køb, ville det være bedst at tale med din bank, som kunne tilbyde dig bedre priser end noget finansieringsselskab via et detailwebsted.
  • Produktet er ikke på lager. Hvornår kommer det tilbage?
    Hvis vi har en leveringsdato, lægger vi den op på hjemmesiden. Hvis du gerne vil have os til at give dig en vejledende dato, så kan vi gøre dette ved at du kontakter kontakt os via e-mail eller live chat. Du kan stadig afgive en ordre på hjemmesiden for produkter, der ikke er på lager, hvis det er nylancerede produkter, og udbuddet er begrænset.

Efter at have afgivet din ordre

  • Hvad er min leveringstid?
    Levering er 3-5 hverdage afhængigt af din placering, for mere information se venligst leveringssiden her: Se leveringsside
  • Er min forsendelse forsikret mod mangler eller skade?
    Ja, alle pakker er forsikret for mangler eller beskadigelse, men vi pakker pakker, så de ikke kan blive beskadiget under transporten. Skulle det en sjælden gang imellem ske at pakken har mangler, sender vi dig selvfølgelig en erstatning.
  • Du kan annullere din ordre og få en refusion, hvis pakken ikke er sendt. Hvis pakken er blevet sendt, vil vi forsøge at tilbagekalde pakken, så du kan modtage en refusion, hvis det ikke lykkes, er du velkommen til at vende tilbage for at få pengene tilbage.
  • Du kan skifte til et andet produkt, hvis pakken ikke er sendt. Hvis pakken er blevet sendt, vil vi forsøge at tilbagekalde pakken, så du kan skifte til et andet produkt, hvis det ikke lykkes, er du velkommen til at sende pakken tilbage til ombytning.

Efter Du Har Modtaget Din Ordre

  • Jeg skal bruge en kopi af min faktura. Hvor kan jeg få én?
    Hvis du mangler en faktura, så kontakt os venligst og vi vil gensende den pr. email.
  • Mit produkt er i stykker. Hvad skal jeg gøre?
    Hvis dit produkt er defekt, bedes du kontakte os. Hvis det er inden for 14 dage, får du en erstatning, hvis du efter denne periode skal have en reparation i op til 5 år efter købet, så se venligst efterbehandlingssiden her:Se efterbehandlingssiden
  • Skal jeg registrere mit produkt?
    Ja, du skal registrere produktet for 5 års garanti. Gør det venligst her: Se registreringsside